Live

Sorry, there’s no live stream at the moment. Please check back later or take a look at all of our videos.

“The Times” zbulon se për çfarë i përdor Telekom Serbia qindra milionë euro nga të drejtat e Premier League, përmendet edhe Aleksandar Vuçiq

15:19 / 22 Nëntor 2022

Nga Elmedina Ballazhi

Telekom Srbija përdor të drejtat për të shfaqur ndeshjet e Premierligës angleze për një fushatë politike kundër mediave të pavarura dhe për të mbyllur gojën e opozitës, shkruan e përditshmja londineze Times, duke iu referuar kundërshtarëve të qeverisë.

The Times kujton se Telekom Srbija, në të cilin shteti ka pothuajse dy të tretat e pronësisë, bleu të drejtat ekskluzive për të transmetuar ndeshjet e Premier League në të gjithë Ballkanin Perëndimor për 100 milionë euro në sezon, që është rreth 10 herë më shumë sesa paguhej tre vjet. më parë. Kjo është më shumë se 100 milionë euro më shumë se sa është paguar për të drejtat e kombinuara në Gjermani, Austri dhe Zvicër. Politikanët serbë dhe mediat opozitare pretendojnë se nuk ka arsye ekonomike për këtë dhe se vendimi për të paguar kaq shumë është i motivuar politikisht.

Rivali i Telekom, United Group, i cili kontrollohet nga pronari i Southampton Dragan Šolak, thotë se Telekom po përdor të drejtat e tij në Premier League për të detyruar United Group të dalë nga tregu, sipas Times dhe kujton se United Group është pronar i vetëm media që nuk kontrollohet nga shteti. The Times thekson se Telekom shkel ligjet e Serbisë dhe Bashkimit Evropian në lidhje me konkurrencën dhe pronësinë në media. Aktivistët pohojnë se kjo është pjesë e përpjekjeve të autoriteteve për të eliminuar opozitën.

Shtrohet pyetja se sa me ndërgjegje e hetoi Premier League ofertën, e cila dukshëm ishte më shumë se vlera reale e tregut, shkruan Times dhe citon fjalët e Dragica Pilipovic nga United Group, e cila pyeti: “A nuk ka parime të korporatës në Premier League për marrëveshjet me personazhe të dyshimtë që kanë xhepa të thellë dhe pa moral?”.

“E vetmja gjë për të cilën shqetësohet Premier League është se herën tjetër nuk do të ketë konkurrencë sepse Telekom do ta shkatërrojë kompeticionin. Herën tjetër Telekom do të ofrojë shumë më pak para. Ky është i vetmi shqetësim i vërtetë, dhe deri atëherë Premier League nuk i intereson vërtet”, shtoi ajo.

The Times kujton se Telekom njoftoi në tetor se të drejtat e futbollit anglez, të cilat janë shumë të vlefshme, do t’ia dorëzojë falas një kompanie private me lidhje të ngushta me Partinë Progresive Serbe në pushtet dhe presidentin autokratik Aleksandar Vuçiq. Ajo kompani më pas kërkoi honorare të mëdha nga United Group për transmetimin e kanaleve të saj. Kritikët thonë se ishte një përpjekje për të minuar United Group duke përdorur Premier League si një mjet politik.

“Asnjë transmetues në botë nuk ka paguar aq sa Telekomi për atë numër shikuesish në treg”, tha Pilipovic dhe shtoi: “Nuk ka asnjë mënyrë për ta kthyer atë investim. Kanë paguar aq shumë sa nuk ka kuptim ekonomik, por ka kuptim të përsosur politik. Ideja është të na vrasin”.

Është një mjet për të tërhequr abonentë, por nuk bëhet për arsye biznesi apo ekonomike, tha Rasha Nedeljkov nga Crta, një organizatë që lufton kundër gjithçkaje që kërcënon demokracinë dhe mediat e lira në Serbi.

“Është thjesht politike. Ai po përdoret për të sulmuar United Group dhe mediat e tyre, të cilat janë të vetmet të pavarura”, shtoi ai. The Times e citon atë të ketë thënë se Telekom ka vite që bën fushatë për të përzënë United Group nga tregu sepse vetëm ajo kompani u jep zë atyre që flasin ndryshe nga mesazhet e censuruara mediatike.

“Telekom tani ka rreth 50 për qind të tregut mediatik dhe mënyra se si Telekom i përdor të drejtat e tij në Premier League është një pjesë shumë e rëndësishme e atij sulmi”, tha ai.

Përfitimi politik i kontrollit të medias është diçka që presidenti serb Vuçiç e ka vlerësuar prej kohësh. Si ministër i Informacionit në kohën e ish-presidentit Sllobodan Millosheviq, ai përcaktoi se çfarë informacioni do të arrinte në publikun në Serbi gjatë luftës së Kosovës në vitet 1990, kur regjimi i Millosheviqit kreu spastrim etnik të shqiptarëve, shkruan Times.

Një organizatë mediatike llogariti se Vuçiq kaloi 50 orë në televizion nga dhjetori 2020 deri në prill 2021, nga të cilat 85 për qind ishte mbulim pozitiv. Serbia renditet e 93-ta në Indeksin e Lirisë së Medias në botë dhe pronësia e shtetit mbi Telekomin dhe kontrolli indirekt mbi mediat e tjera private është një nga arsyet kryesore për atë renditje të dobët.

“Sipas ligjeve për media, shteti nuk guxon të ketë pronësi mbi mediat”, tha Tamara Filipoviq nga NUNS. “Përkundrazi, shteti po përhapet përmes mediave përmes Telekomit. Është e paligjshme. Nuk ka kuptim që Telekomi t’i japë falas të drejtat e Premier League një transmetuesi privat. Pse do të ndanit diçka për të cilën keni paguar kaq shumë me një stacion televiziv komercial? Është një manovër politike për të shtyrë kanalet e United Group”, e citoi Times të thoshte ajo.

Një dokument i brendshëm i Telekomit, i cili u zbulua në publik në maj 2021, thekson synimin e kompanisë shtetërore për të shkatërruar operacionet e United Group dhe për t’u imponuar si ofruesi i vetëm me pozitë dominuese në treg. Është në kundërshtim me ligjin e konkurrencës.

Vuçiq akuzohet gjithashtu për manovra politike duke i inkurajuar hapur njerëzit që të largohen nga United Group si ofrues. United Group dhe Crta pretendojnë se kjo është ndërhyrje e paligjshme.

United Group pretendon gjithashtu se Telekom po përpiqet ta sabotojë, ndër të tjera, duke ngritur stendat para pikave të shitjes për të ofruar ndihmë juridike për anulimin e kontratave të abonimit. Crta pretendon se autoritetet po u bëjnë presion investitorëve të ndërtimit duke i detyruar të lejojnë vetëm Telekomin të hyjë në ndërtesat e tyre të banimit. United Group akuzon autoritetet për kryerjen e inspektimeve mashtruese dhe vendosjen e taksave ndëshkuese.

“Sulmi i Telekomit ndaj United Group mund të ketë një ndikim të madh në shpresat se Serbia do të ketë një media të lirë. Të gjitha kanalet e tjera janë shumë afër partisë në pushtet. Skena mediatike është shkatërruar dhe mund të bëhet edhe më keq”, tha Filipoviq.

The Times thekson se Telekom dhe Premier League nuk pranuan të komentojnë mbi akuzat në tekst.

Shpërndaje në

U Kopjua